dilluns, 27 d’octubre del 2014

MISSIÓ




M'ho van explicar i ho vaig oblidar, ho vaig veure i ho 

vaig entendre, ho vaig fer i ho vaig aprendre




QUÈ EN SE ?


       veig             penso        em pregunto

QUÈ APRENDRÀS ?

Estudiarem aquestes terres que van ser terres de frontera entre l'Al-Andalús i els regnes cristians. Terres que donaran pas al que es coneix com feudalisme i on sorgiran els Comtats Catalans

COM HO FARÀS ?


Aquest treball serà en parelles. Farem servir una web que ens portarà a fer un recorregut pels castells de la vall del riu Gaià. En cadascún d'aquests castells hi ha unes preguntes a resoldre que com sempre les escriurem en el word fet a l'efecte.

COM HO AVALUAREM ?

La part de procediments vindrà de la correcció de les respostes fetes per escrit en el word. La nota d'actitud es posarà tenint en compte l'entrega i execució del portfoli.

Hi haurà una nota que entrarà a l'apartat de conceptes que serà extreta d'un test amb preguntes relacionades amb el tema . 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada